sobota, 20 września 2014

Let's begin!

Cześć!
Nie będę opowiadać o sobie, bo wszystko co jest potrzebne znajdziecie w zakładce "Coś tam o mnie". Chcę tylko wprowadzić Was do tego, co mam nadzieję, że już od dzisiejszego wieczoru będzie się tutaj działo... Mam zamiar spróbować moich sił w znanej w internecie "grze" pod tytułem: NAPISZĘ OPOWIADANIE, A TY MNIE POCHWALISZ. Ale nie tego od Was oczekuję, wręcz tego nie chcę. Wymagam krytyki i pełnego obiektywizmu na to, co będę tutaj umieszczać. Jeżeli Ci się to podoba: napisz o tym, powiedz dlaczego. Jeśli uważasz, że to co wymyślam i tworzę jest do kitu, śmiało napisz co powinnam zmienić. Szanuję ludzi, którzy mówią to co myślą. :)
Lubię pisać i uważam, że nieźle mi to idzie, ale jestem cały czas otwarta na nowe pomysły.
Jeśli ktoś z Was chcę podsunąć mi jakiś pomysł na nowe opowiadanie może napisać w komentarzu, lub na email: singingaboutp@gmail.com
Cześć i Pa!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz